perfektridning

Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Jag valde det själv!

Av linnea jansson - 2 april 2012 21:05

Jag har tänkt på denna sak i många dagar......jag kommer byta blogg till blogg.se

min nya blogg heter www.perfektridningg.blogg.se

kom ihåg det så jag kommer inte göra fler inlägg!

Jag valde själv att jag skulle ha blogg.se det är ingen annan som har sakt nått

utan det är MITT BESLUT SOM JAG HAR TAGIT SJÄLV!

KOM IHÅG www.perfektridningg.blogg.se  

Om dagens ridpass och händelser får ni veta på min nya blogg!!!

har inte nå fin desain eller header men kommer lovar!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea jansson - 23 april 2012 19:41

Jag måste få svar på denna fråga! vilken blogg är bäst www.perfektridning.bloggplatsen   eller   www.perfektridningg.blogg.se   ...

Av linnea jansson - 1 april 2012 22:10

Imon är det skola igen ingen bloggning på morgonen så jag förväntar mig inte så hög statestik imon hehe me men får hoppas iaf! Vanlig skoldag imon dock ingen ENG yess hate eng! Den här veckan är det mycke häst som står på spel! Ska ev rida vi...

Av linnea jansson - 1 april 2012 21:02

Bildet från idag!                                                    Tyvärr inte den bästa kvatiten fom sooma in jätte mycket på vissa fotton! Blev inte så många kort men,men nästa gång det är varmt ute ridbanan är prio oc...

Av linnea jansson - 1 april 2012 20:54


      Ingen av videorn blev BRA tkr jagmen aja jag lovade ju videor!  ...

Av linnea jansson - 1 april 2012 20:26

Som sakt Dressyrade jag idag! Han var väldigt duktig idag lite kännsel döv tyvärr men aja! Underlaget idag var halt men inte jätte mycket men lite så hoppade inte höjd rekord idag! Hans höger galopp idag var över förväntan bra och väldigt stadi...

Presentation


perfektridning

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards