perfektridning

Alla inlägg under februari 2012

Av linnea jansson - 29 februari 2012 23:05

  Hlälmen kostar drygt 10.000    

Av linnea jansson - 29 februari 2012 21:56

   

Av linnea jansson - 29 februari 2012 21:50

Jag sitter och kollar på fuskbyggarna dom är ju dumma i huvudet hur fan kan man göra så där

fel med electrisiteten? aja längtar super mycket till imoron hoppas han är lugn å jag är as nervös  .

Sitter nu också och chattar med eline och signe dom är jätte snälla  

Av linnea jansson - 29 februari 2012 20:18

Jag och min tränare bestämmde att vi skulle raka honom imon istället åå shitt va bra mamma tvekade lite men tjat löser det hela  .


Kommer komma upp bilder från han såg ut med mycket päls och när han är rakad och

om han ev är lika lortig som han var igår till att han glänser  .

Av linnea jansson - 29 februari 2012 19:30

Har varit ute och sprungit gått ut och gått med hunden ätit mat och varit ut till hästarna

och nu sitter jag och bloggar och kollar på bloggar  .


Ackes abs....


A:alltid den snyggaste  

C:cool över allt  

K:kallas acke  

E:en super star  



<3

Av linnea jansson - 29 februari 2012 16:27


 

Av linnea jansson - 29 februari 2012 15:57

Idag red jag runt gruvan alla vet inte vart den ligger då men men.

Vi tränade massa övergångar dom blev jätte fina han var väldigt mjuk men jag tog det väldigt försiktig för att han hade fått lite träningsvärk haha det var antagligen ett jobbigt pass i går  .

Det är så härligt att rida i strålande sol  men han blev dock lite svettig   men på slutet av mars ska vi raka han det ska bli så j"vla skööönt  .

ska snart gå ut och springa för att förrgår la jag mig 02.00 hehe och vakna kl 08.00 asså då sov jag ju i 6 timmar och det är inte länge, sen igår hade jag ridlektion och lite sånt och efter ridlektionen blev jag döö trött så jag la mig typ kl 22.00 och vaknade idag 08.00 igen fast nu sov jag iaf i 10 timmar aja med det menade jag att jag är trött nu också men inte lika ska blogga lite till och så.

På söndag fyller pappa år ska bli sååå kul då....

och antagligen på fredag eller lördag ska jag ha ridlektion igen vet inte om vi ska vara i ridhuset men vi får hoppas då kanske det blir mer fotton och lite hoppning  .

 


Av linnea jansson - 28 februari 2012 21:03

jag sitter och dampar på facebook för det laggar men nu är datan som vanligt  

Chattar med nock hehe.

ska snart äta muffin mm.

Imon blir det en skritt och trav ridning eftersom han gick hårt idag åsånt asså jag är ju bra på att följa chemat  

Ovido - Quiz & Flashcards