perfektridning

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av linnea jansson - 26 februari 2012 22:18

mitt rid schema till vecka 9   

Måndag:ska jag skritta ut han ska bli lite stretchad och sträcka på sig  .

Tisdag:ska jag ha ridlektion yess jippi längtar  

Onsdag:Skritta och trava lite jobba han lite det bropå hur hårt han gick i tisdags  .

Torsdag:ska jag träna dressyr på åkern med Acke  .

Fredag:rida ut.

lördag:Rida lång tur  

Söndag:Ev markarbete  


ÅÅ Jag är as trött   

Av linnea jansson - 26 februari 2012 21:32

 Kom nyss in från hästarna.

Jag satt på acke sitt fleece täcke och sitt regn täcke eftersom det är 5 - hemma hos mig  inte så jätte kallt då men endå  .

kollar ni på wallander det är så BRA  

Av linnea jansson - 26 februari 2012 20:34

                           min ridlärare med sin super söta häst  

Av linnea jansson - 26 februari 2012 20:12

     Lätt dagens roligaste bild lägg märke till att han tuggar på bettet och det ser ut som om han skrattar

Av linnea jansson - 26 februari 2012 19:51

snart kommer bilderna från tävlingen!

  

MmM

Av linnea jansson - 26 februari 2012 18:19

Har nyss ätit mat jag åt kykling med ris och kurry sås  .

Imon ska jag skritta ut acke han ska bara få en chill dag för på tisdag ska jag ha dressyr lektion,ska bli as kul  .

Kollar nu på TVN vet inte vad pogrammet heter  hehe -

Nu när det börjar bli vår har Acke redan börjat fält päls å det är så jobbigt man blir så hårig  

Av linnea jansson - 26 februari 2012 17:39

  Idag var det tävling i working equitation   det gick sisså där bra hehe Acke tyckte det var läskiga grejor och gå över preseningen var inte kul så han hoppade över den haha gullet så jag fick 2 pogäng avdrag och så fick jag 2 till avdrag på grinden jag skulle öppna och stänga och det gick heller inge vidare   men att backa flytta pelare eller vad det nu heter och flytta över en hink på ett hinder stöd gick super BRA jag är faktiskt nöjd över honom för det var ju första tävlingen i en helt annan gren  .

Bilder kommer upp senare på kvällen eller imon vet inte riktigt får se nu har jag lärt mig att ladda upp bilder  

???

Av linnea jansson - 26 februari 2012 09:12

Är det här samma häst nej/ja???

        

Ovido - Quiz & Flashcards