perfektridning

Alla inlägg under februari 2012

Av linnea jansson - 26 februari 2012 01:36

NU SKA JAG FAKTISKT GÅ OCH LÄGGA MIG  


SYNNS IMON  

     

Av linnea jansson - 26 februari 2012 01:32

VAD VILL NI VETA OM MIG/ MIN HÄST  

           ÅÅÅ MG HAN ÄR SÅ FIN  

<3

Av linnea jansson - 26 februari 2012 01:30

ajja imon blir det häst dag hela dagen ska bli skit kul  

 

Av linnea jansson - 26 februari 2012 01:27

asså jag kan inte sommna

Av linnea jansson - 26 februari 2012 01:07

Nu är det söndag kl är nu 01.08 på natten  

men ska gå och lägga mig nu kommer bli en lång dag imon

HEJDÅ  

Av linnea jansson - 25 februari 2012 23:29

jag har haft bloggen i ca 15 on halv timme och har redan 17 bloggläsare



Puss på er  

Av linnea jansson - 25 februari 2012 23:07

ASSÅ JAG UNDRAR VRF DET ÄR SÅ MÅNGA SOM DÖMMER HÄSTEN I UTSEENDE OCH RAS  

som tex varmblod tkr väldigt många vrf dom används som rid hästar alla säger ayy dom ska gå som trav hästar

och att dom inte passar som ridhästar ee jooooo WTF alla som tänker så har ju svart hjärta.

Jag asså JAG TKR att man inte ska dömma hästen på utseende och färg eller ras för att även fast hästen är ett varmblod kan det vara ens dröm häst det sårar ju en om man säger så det är ingen som har sakt så till mig då och jag har ju ett varmblod fast han ser inte ut som ett eller beter sig som ett asså jag menar inget illa men en trav häst som har gått som trav häst kan bli väldigt stressade och okontroller bara    och det är ju inte så BRA.

allså om man tänker så här då ni vet

jag och briar   ja asså briar är ju ett varmblod men han är ju avlad till dressyr då och inte trav men men jag tkr att om man ska oavsett köpa eller låna en häst tkr jag man borde tänka igen vilken häst man ska ha typ tex mkh utb osv och om man köper ett varmblod och den inte kan galoppera får man ju tänka som att det är en unghäst som ska lära sig att galoppera så brukar jag tänka iaf min ridlärare ger mig jätte många smarta tips om hur man ska hantera vissa saker om det och det skulle hända osv.

Min ridlärare vet vad hon säger (nästa hela tiden fast det är hela tiden då) hon ställer verkligen upp för en osv osv osv  jag kommer alltid komma ihåg henne från den dagen jag började känna henne så märkte jag direkt att hon var en ridlärare för mig efter som jag hade en hehe aa vad ska man säga lite dålig häst utilskillnad vad hn är  nuuu!!!

på tis eller ons ska jag också ha ridlektion och då ska vi ta massa bilder som jag kan ladda upp på bloggen längtar jätte jätte mycket   

Av linnea jansson - 25 februari 2012 23:00

ang bilder så kommer det inte komma upp bilder förns på ons eller tors för jag fattar inte hur man gör ska åka till

bästa Emma på måndag eller tisdag och då kan hon hjälpa mig att fixa en heder också  eller vad det nu heter  .

Älskar bloggplatsen finns asa många   isar dom är så bra och roliga    

Längtar till imon då kommer vi ha kul  

Ovido - Quiz & Flashcards