perfektridning

Alla inlägg under februari 2012

Av linnea jansson - 25 februari 2012 22:32

Av linnea jansson - 25 februari 2012 21:27

Imon ska jag rida ta det lite lugnt bara skritt jag ska trän tävla vad det nu heter med allt är i skritt hehe

men det ska bli kul endå jag ska ha det hos min ridlärare så det kommer vara massa fler som kommer trän tävla

berättar imon hur det gick kommer nog blogga på kvällen för hinner inte på morronen eftersom jag ska fixa i årdning bästa Acke  

Av linnea jansson - 25 februari 2012 21:17

Idag har jag varit med bästa Emma jag sov hos henne till idag vi har varit i valbo.

på vägen dit lyssnade vi på spottyfay i bilen asa hög musik ,bilen dunkade och benen durrade rekomenderas inte till tanter och gubbar emmas mamma har as bra músik smak och Emma själv då  samma på vägen hem fast då var det lite lägre musik fast det var endå jätte högt  lyssnade lite lägre för att Matilda Emmas lilla sysster sov i bilen.

Av linnea jansson - 25 februari 2012 20:47

Iförrgår då blev min häst Acke stelkramps vaccinerad och vanlig vaccinerad mot massa sjukdomar för man måste visa upp vaccination intyg när man ska tävla och om man inte har vaccinerat dom så kommer man inte få tävla.

Han var super lugn och duktig   

Det började med att jag var ute och red  när jag hade skrittat fram honom och börjat jogga honom satt han fick jobba med sina bakbenen och ryggen och att han verkligen skule sträcka ut efter det skrittade jag honom sen lite galopp arbete han var super duktig han lyssnade duper bra han blev dock svettig och en häst om ska vaccineras ska inte vara svettig hehe men kom hem typ kl 5 och vet kom typ halv 8  det tog inte ens 5 minuter att ta sprutan snarare 1 min men vi snackade ju lite också men när jag skrittade av då ringde pappa och sa att vet skulle komma så jag visste ju inte ens det  men det gick bra endå.

Jag

Av linnea jansson - 25 februari 2012 20:22

Hej asså jag har haft väldigt brottom med att blogga så inläggen har inte blivit så bra  


Fackta!

1.jag heter Linnea

2.gillar hästar.familjen och såklart kompisar och skolan

3.Älskar kykling med ris  

4.Jag har en egen häst

5.jag är oftast glad  

6.min färg är ofc rosa.blå.grön.röd och silver med tpy guldig passpoal.

7.Man kan ALLDRIG KÖPA FÖR MYCKET KLÄDER ELLER HÄST GREJOR SÅ KLAGA INTE  

8.HAR EN AS COOL TAPET I MITT RUM

9.Jag älskar skolan

10.En av mina bästa kompisar är thailänsk  

Av linnea jansson - 25 februari 2012 20:16

Asså är det nån som vet hur man laddar upp bilder måsta man skaffa nånting eller asså

för att kunna ladda upp bilder  

Av linnea jansson - 25 februari 2012 20:03

 Hej!

Idag har jag ägnat hela dan med att var i valbo med min bästa emma och hennes mamma och lillasysster  .

Jag tror vi har varit där typ i 7 timmar   men det var kul vi var på ikea hööks glitter hm ginatricot osv jag köpte ingen ting för jag hade inga pengar med mig  men men det var kul endå jag fick ju vara med bästa Emma  . Hon köpte ett par dö snygga örhängen    men dm skulle inte passa mig.



Av linnea jansson - 25 februari 2012 08:48

Har nyss skaffat denna blogg eller typ för kanske 5 minuter sen kan inte vänte med att blogga det är så fucking kul .

Är med min bästa vän Emma     vi sitter i sängen och bloggar på datan.

Vaknade typ kl 07.00 ( Dö trött) och la oss typ kl 23.00 för att vi kollade på the voise  nån som tkr det är bäst?

vi ska kanske gå på stan idag med lite mode åt nocki? vi måste hitta buss först .  

Ovido - Quiz & Flashcards