perfektridning

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av linnea jansson - 1 mars 2012 22:48

  Morgondagens ridpass kommer bli en dressyr träning hoppas min lillsyster kan ta lite kort när vi rider

hoppas jag är typ nervös eller vad man ska säga det är som att det är en helt annan häst helt vansinigt sjukt  

aja det kommer nog vara en vanlig dag imon som vanligt är det Acke som gäller och även kanske n annan häst

som heter Loa vill nog inte rida henne för hon är så jääääkla tjock ni ska få se henne på bilder  .

Men lite frihets dressyr ska vi nog få in wiii hon är som en fuking åsna älskar hennes atetyd som min ungefär.



Av linnea jansson - 1 mars 2012 21:19

Ni fattar inte hur j"vla skööööönt det är nu när Acke är rakad.

Alla ridpass jag har ridit nu dom 2 sista månaderna har ha blivit svettig antinge dö eller bara lite svettig  

asså dom förlorar ju massa salt när dom svettas och det är ju inge bra.

Imon ska jag nog rida ett hårt pass kommer komma upp bilder hoppas att hans blodådror syns för då kommer han se ut som en liten Totilas  .

Kollar på biggest loser och chattar med bästa Angelica på FB  

  fina Angelica

Av linnea jansson - 1 mars 2012 20:48

vad tycker ni lång eller rakat hår?

    eller lång hår:  



Av linnea jansson - 1 mars 2012 20:48

vad tycker ni lång eller rakat hår?

    eller lång hår:  



Av linnea jansson - 1 mars 2012 18:56

Nu ska jag gå ut och lägga på ett extra täcke på sötizzen hoppas han inte fryser men aja hejdå  

Av linnea jansson - 1 mars 2012 18:28

Här är han!

      hehe kommentera inte täcket jag vet inte den bästa passformen  aja

Av linnea jansson - 1 mars 2012 17:18

Yesss rekord det är 148 besökare på min blogg   love all of you  

Av linnea jansson - 1 mars 2012 16:09

Nu är Acke helrakad fyfan vad skönt han blev så fin satt man nästan började gråta  . Det kommer komma nån bild från hur han såg ut och hur han såg ut nu för det är ju roligare att att se honom när jag rider då kanske det tom blir en video.

nästa fredag ska jag ha ridlektion och då ska vi ha i ridhuset åå skööönt värsta bra underlaget  .

Ovido - Quiz & Flashcards