perfektridning

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av linnea jansson - 3 mars 2012 20:02

Tja!. Idag har jag tyvärr inte bloggat nånting sorry men nu kommer ett inlägg.

Dagen började med att jag vaknade och gick upp och duschade som jag gör varje dag det gör mig att känna mig fräch lixom om ni fattar.

Sen torkade jag håret och fixade mig.

Jag åt frukost som vanligt jag åt 4 skorpor med smör och ost det är gott de.

Vid 09.30 tiden så stack jag ut till Acke började göra honom iordning och sen stack jag iväg med han skritttade ca 20 min om inte längre jag gjorde några skänkellvikningar satt få  honom att han skulle lyssna på mig det gjorde han också

asså denna ridtur kommer jag inte kunna förklara för det gick hur sinnessjukt BRA SOM HELLST DET VAR SOM ATT SITTA PÅ EN grandprix häst tänk er själva en hel sinnes sjuk bra ridtur meningen var ju att vi skulle rida i ridhuset men mamma tyckte att vi skulle åka på spa istället och det ville jag ju också en helt underbar dag.

DOM  TVÅ STOORA FÖRÄNDRINGARNA IDAG

1.jag har färgat håret för första gången i mitt liv.

2. är att Acke är ju ny  rakad och det märks på hans beteende han är mycke mycke piggare han dras till arbetet och nu är det inte jag som drar honom till arbetet sen Acke blev rakad han vi fått ett jäkla myckett bättre sammspel han ha blivit ennnnnnu känssligare och aaa den kännslan går inte att förklara helt sjuk asså.

LOve yaa mammi och pappi OFC ACKE OCKSÅ  

Ovido - Quiz & Flashcards