perfektridning

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av linnea jansson - 11 mars 2012 11:07

Hej på er!!! har nyss duchat och ska snart sticka till hästarna och kolla hur dom hare?

Sen efter det ska jag fixa i årdning mig och leta på kläder som jag ska ha på mig vi får se kanske kommer upp en bild.

ska fråga en vän om hon kan hjälpa mig att fixa en ny desain till mig också för att jag är inte så nöjd med den jag har nu men det bropå om hon vill det woppa hoppas!!

Måste sticka!!


Av linnea jansson - 11 mars 2012 09:23

Idag är det förmästadels chill förutom att jag ska gå på kalas kl 2 tönt kalas menar jag då och jag vet inte ns när det slutar.

Men Acke ska få vila idag kommer borsta vira och Acke så dom fåre chill också.

Imon har jag haft Acke 1 väldigt framgångsrikt år  och detta år ska vi satsa väldigt mycket på tävlingarna efter som han har musklat om sig en heldel (typ som en ny häst).

Om Lokala går bra ska jag sticka ut på regionala nästa är blir det ev nationell bropående hur fräch han är efter som han blir 18 2013.

Tiden går så fort speciellt det här året.

Acke är den BÄSTA HÄSTEN JAG NÅGONSIN har haft under mina häst år jag har ridit hästar som har bockat av mig hela tiden hästar som kunde stanna mitt i en galopp för att äta gräs hästar som stegrar och dummar sig hela tiden men den tiden är över nu! Nu focuserar jag på mig och Acke vi ska komma långt han ska fortfarande vara fräch oavsett ålder han ska få mycket mera muskler som en grandprix häst fast det är inte så enkelt dom är hur j"vla starka som hellst har ni sett en grandprix häst så vet ni ju hur mycket muskler en prix häst har.Vi ska raka han varje år osv osv.

Idag var det chill på morgonen för att jag sov 10 timmar idag en igår så sov jag 6 det var inte chill.

Hej då! puzz puss   

Ovido - Quiz & Flashcards