perfektridning

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av linnea jansson - 5 mars 2012 21:08

Från och med imon ska jag alltid ut och springa oavsett om det spöregnar hur många tror att jag kommer göra det??

P.s kommer inte göra det när det oskar hehe vet inte hur det stavas!!

  nu är jag trött som ni kanske ser på bilden det enda som inte stämmer är att bilden är lite gammal och det är inte samma hårfärg!!

Av linnea jansson - 5 mars 2012 19:58

kom nyss ut i från duschen och nu kollar jag på familen anorlunda  

Av linnea jansson - 5 mars 2012 17:57

Idag har skolan varit lite jobbigt upp tidigt och första lektionen var engelska ajja det var inte så jobbigt dårå.

Men efter skolan var jag med nock min kompis  .

Vi hade kul vi klämmde massa porer usch dom är så fucking äkligt asså men haha jaja jag åkte hem kl 16.00

Meningen var att jag skulle rida men han såg ganska trött ut eller asså kan inte riktigt beskriva är väll jobbigt att prestera hela tiden så jag fick bara ut och skrittade med han    love yaa Acke!

Ovido - Quiz & Flashcards