perfektridning

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av linnea jansson - 15 mars 2012 20:03

Idag har jag haft fullt upp hela dagen har vart i skolan,mockat,ridit,läxor o massa sånnt ja ni vet!

skolan var helt keyy men inte så där jätte rolig men aja vi har haft tråkiga lektioner nästa hela dagen men aaa.

Jag har Iaf ridit idag både Acke och vira,Acke var som vanligt idag blev bara skritt och trav idag

han jobbade på bra idag bra takt och övergångar däremot Vira ja hon studsade för varje gång vi skulle börja trava för han var så laddad och taggad men blev ingen tårta idag heller haha bara

för jag har så bra balans! 

Asså hon bockar inte utan lixom hoppar upp i luften med alla 4 ben hahaha kul kul men asså

det blir inte så konstigt för hon hoppar upp och landar på alla 4 hela tiden men det är så kul

skrattade typ hela tiden hon gjorde så idag hehe överpigg häst min granne sa att hon redan hade blivit mycket bättre i sina ben wooppa grattis till mig och henne!!

Asså tråkiga inlägg nu det blir roligare när man kan ta finare bilder och när jag börjar tävla nu till våren!

 

 

Av linnea jansson - 15 mars 2012 13:53

Nu eller när jag kommer hem ska jag rida vira och Acke eftersom det är sol ute idag och det

var en dag sen jag red vira så och hon ska igentligen inte vila alls??? men men så äre ibland hare bra!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards