perfektridning

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av linnea jansson - 27 mars 2012 17:44

Nu ska jag ut till älskade Acke kolla hur han mår!.

ska stretcha han och visetera han sen blire jue oFc läxor både spanska och matte hihi!.

Mår lite bättre nu snackade med mamma om hmhm!.

Men jag kommer börja rida 2 hästar till vippe och feffe.

Feffe heter igentligen fefferoni men inte så fint eller??? va vet jag?

 

RIDSCHEMA kommer upp för v 13 på alla 4 hästar woppa!!!!  

Av linnea jansson - 27 mars 2012 16:41

Usch asså vilken dag hänt en grej med syrran började gråta i skolan och har inte ridit!

utan tänker såå det knakar!

Ni får tyvärr inte vet, det är persionligt!

Va men Nock idag och fick prata ut om vad som hade hänt och vrf jag börja gråta dock

fick hon också tårar i ögonen när HMM HMM HM hade hänt!

Nu sitter jag här med datan och letar kläder hehe och är så jävla svag i kroppen!

Man säger att jag är så stark och älskar det jag gör men jag känner mig as svag nu ska ni veta!

syns i mina ögon säger mina kompisar iaf!

Hur trött som hellst kommer säkert lägga mig senast kl 20.00

Jävla dag hmhm ordet är inte istyket så då menar jag verkligen Jävla dag!"!!! ledsen att jag

använder det ordet men jag är hur svag och trött som hellst lovar!

Ovido - Quiz & Flashcards