perfektridning

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av linnea jansson - 26 mars 2012 22:05

Tisdag imon hoppas alla får en bra dag!!

Sov gott!

Av linnea jansson - 26 mars 2012 20:30

Ledsen att jag inte gör många inlägg per dag men hallå jag sköter skolan

gör läxorna är i stallet många timmar per dag också har ridlektioner!

Ska kanske tom börja rida 2 hästar till!

Dock är Acke,hästen jag kommer rida mest för att det är han som är närmast mig och dessuton min egen som jag ska börja tävla och träna mycke mer!.

Dom andra 3 hästarna rider jag mest för dom behöver kondis,börja bli mer lydiga oså aa massa sånt!

När jag börjar på HG (hälsingården) så kommer jag komma hem 1-2 timmar senare och tänk

er då hur mörkt det kommer vara då om jag kommer hem vid 3-4-5 mitt i vinterna

mamma sa idag att i värsta fall kanske vi skulle hyra ut honom fast han skulle stå kvar vid mig!

Men det får vi se då???

Min kompis tycker Acke är så fin så hon fick tårar i ögonen haha gumman soo sweet!  

Av linnea jansson - 26 mars 2012 20:18

Rubriken står för min dag!

Idag har jag haft Acke hela 1 ÅR.

tiden går så jäkla fort och allt bara rullar på!!

Acke tappade en framsko igår men idag kom hovslagaren och satte på den!

Han fick inge dråg idag när han skulle skos utan han klarade sig utan!

Årkar inte berätta hela ridpasset men det gick bra och han var väldigt pigg!

Det var mulet idag så jag var inte på mitt bästa humör derekt hehe!

Idag var det Måndag och det är den 26 mars  

Ovido - Quiz & Flashcards