perfektridning

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av linnea jansson - 7 mars 2012 23:36


 

Av linnea jansson - 7 mars 2012 22:19

Imorgon kommer det komma upp massor av inlägg om mina mål för 2012 med häst och förövrigt  .

Om hur det känndes när jag fick Acke osv.

kommer upp bilder också.

Ps ska ha ridlektion på söndag ist då kommer fler bilder  

Av linnea jansson - 7 mars 2012 21:33

  Idag har det varit en dag som har varit uppåt och neråt berättar inte vrf det har varit en neråt dag också.

dagen i skolan har varit som vanligt upp kl 06 och kom till skolan ca 07.30 hade dom vanliga ämnerna

matte,svenaska,engelska osv aa ni fattar.

tråkig dag red idag red en kortare tur för det var så jakla blåsigt jag tränade övergångar han var super duktig.

Imon får jag sov morgon till 08.30 det är bara jag som får det på hela skolan

Ovido - Quiz & Flashcards