perfektridning

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av linnea jansson - 2 mars 2012 18:09

Idag var det Acke som gällde först vi red som sakt på åkern och syrran ville inte ta kort  aja.

Men det blåste jääääte mycket idag överdrivet mycke.

Idag tränade jag skritta till trav och trav till galopp övergångar fast galopp övergångarna blev det inte så mycket med för att det var så dåligt underlag men mycket trav övergångar blev det ju OFC  .

Han lyssnde skit bra asså bara jag snudda lite vid han så ökade han men asså det var ju det som var meningen.

Han var i jätte bra form han frös inte heller jag var lite orolig men det gick bra vi jobbade ju som sakt  

Han brukar vara lite tittig när det blåser så mycket men idag var han som vanligt han var på hela tiden och ville bara fortsätta men det blev bara ett 40 min pass idag jag hade lite brottom för jag hade 2 st hästar kvar att göra iordning och sen skulle vi dra till farmor  

Idag var det sol men det blåste så det var lite kallt men enda bara 2 mars så ajja.

Han lev inte svettig idag det är så SKÖÖÖNT NU NÄR HAN INTE BLIR SVETTIG  .

Imon blir det nog dressyr träning i ridhuset kommer träna en hel del olika saker nu när man kan lixom.

blir barabacka ridning då!!!

Nu lyssnar jag på musik  och ska nog träna på spanska läxan ååå tråkigt aja men så är livet ibland.

 

Av linnea jansson - 2 mars 2012 11:31

Syrran kunde inte eller snarare ville inte åå fan också får ta kort nån annan dag ist då  .

Av linnea jansson - 2 mars 2012 11:00

Hej Idag kommer jag fixa iårdning 4 hästar och rida 2 miin egen och Loa åå jag kommer vara så trött ikväll  .

AJA så ser min dag ut sov till 09.30 skööönt men sov i en tjock tröja satt jag var väldigt varm när jag vaknade hehe.

ska ut med Acke vid ca 13.00 tiden hoppas min syrra kan ta kort och att vi vår låna kameran av pappa  .


Min syrras abc


E:Elsa heter hon.

L:lagom långt hår

S:slarvar lätt bort saker.

A:alltid irriterad på mig  

Ovido - Quiz & Flashcards