perfektridning

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av linnea jansson - 22 mars 2012 20:16

Todelooo!

Imon blir det dressyrträning på åker BÄsta Emma ska film och hon ska

sova hos mig woppa!

Kollar på sveriges värsta bilförare haha sen blire biggest losers sen sängen mohahaha!

Men ska gå och duscha haha dom är så roliga puss gumman stakarn!!!!

Av linnea jansson - 22 mars 2012 19:50

                       SNYGGINGAR LOVE YAA

Av linnea jansson - 22 mars 2012 17:00

Hej bloggen!

Idag har det varit en vanlig dag mycke skratt och roliga lektioner!

Men opps somnade en kort stund på lektionen hehe inte BRA fick inge skälle elle nått!

Jag måste verkligen bättre på mig asså vilka tider jag går och lägger mig!

Kom nyss hem från min bästa så för mig blir det en sköööön chill dag vila men ville rida

men på tanke på att jag sommna på lektionen så neej jag vilar idag annars dör jag väl imon?

imon ska kanske nocki sova hos mig hoppas!!!!!

Då ska vi film när jag rider och hon när jag rider

Ovido - Quiz & Flashcards