perfektridning

Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Tävling idag!

Av linnea jansson - 18 mars 2012 15:32

Dagen började som vanligt att jag vakna och sedan åt frukost jag var pirrig haha!

Och sedan bla bla bla bla sen kom vi fram till Tävlingen eller asså jag red dit fail hehe men det är så nära mellan mig och tävlingen men aja det var ju WE så när jag red förbi banan låg

det en blå stor rund boll ni vet en så som det var med på ponnyakuten dom som såg det avsnittet vet vad jag menar.

Acke reagerade redan vid vägen och börja höja ryggen och tyckte det var fruktansvärt läskigt även fast vi lixom var på vägen så jag tänkte oo shittt hur ska det här gå igentligen.

Det var typ som en klubbtävling eller vad man nu ska säga så vi värmde ju upp och dom fick kolla på alla grejjor allt gick bra osv!

 

NU TILL TÄVLINGEN!

jag startade som 3a och första grenen var att man skulle ta upp en lans och ta upp ringar det gick jätte bra sedan till ryggningen det var tre koner som man skulle backa i mellan det gick också asa bra sedan till den blå bollen då hehe och det gick.........................hur bra som hellst han gillade den typ man fick poäng bara man rullade bollen typ 3 cm men Acke haha han rullade den flera Decemeter haha han är bara för duktig från att vara så rädd till att gilla den på kanske 30 min helt AMAZING,men sen kom ju eller det var två hinder stöd men kanske 6-10 m mellan rum och på det första stödet låg den en bom som man skulle släpa med sig menads hästen gick och det gick strålande och sen bara 2 grenar kvar men då var det att man skulle göra halt vid en hink och där skulle man slå 3 gånger hästen skulle stå helt stilla och inte röra sig och det gjorde Acke   och sist var det att gå över en bresening och det gjorde han också galant!

Jag kom 1 med bäst tid och poäng jag är så jävla stolt över Acke puss på mulen gullet!

Bilder kommer EV upp på bloggen idag sent på kvällen eller om ca 1-2 dagar vet inte riktigt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea jansson - 23 april 2012 19:41

Jag måste få svar på denna fråga! vilken blogg är bäst www.perfektridning.bloggplatsen   eller   www.perfektridningg.blogg.se   ...

Av linnea jansson - 2 april 2012 21:05

Jag har tänkt på denna sak i många dagar......jag kommer byta blogg till blogg.se min nya blogg heter www.perfektridningg.blogg.se kom ihåg det så jag kommer inte göra fler inlägg! Jag valde själv att jag skulle ha blogg.se det är ingen annan s...

Av linnea jansson - 1 april 2012 22:10

Imon är det skola igen ingen bloggning på morgonen så jag förväntar mig inte så hög statestik imon hehe me men får hoppas iaf! Vanlig skoldag imon dock ingen ENG yess hate eng! Den här veckan är det mycke häst som står på spel! Ska ev rida vi...

Av linnea jansson - 1 april 2012 21:02

Bildet från idag!                                                    Tyvärr inte den bästa kvatiten fom sooma in jätte mycket på vissa fotton! Blev inte så många kort men,men nästa gång det är varmt ute ridbanan är prio oc...

Av linnea jansson - 1 april 2012 20:54


      Ingen av videorn blev BRA tkr jagmen aja jag lovade ju videor!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards