perfektridning

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Feelings!

Av linnea jansson - 25 mars 2012 09:55

Undra hur det känns i verkligheten att bli mobbad?.

Jag har alldrig blivit mobbad,tänk att bli mobbad fan vad dåligt man skulle må!!!.

Vill inte gå till skolan låssas vara sjuk bara för att man är rädd för att gå i skolan det är helt sjukt!

Varför kan alla inte behandlas lika som alla andra trygga snälla prio mänisskor?

Tänk er själva ha en klump i magen varje jävla dag man darrar bara man ser mobbaren osv!!.

Det hjälper inte att läraren säger till eller inte ens föräldern säger till.

Mobbaren har som en grupp och den gruppen har en ledare och det är oftast ledaren som är dum i huvudet asså sorry vet att jag använder olämpliga ord men hallllllå vem vill bli mobbad

så man inte vill gå till skolan man sitter hela tiden tyst i skolbänken och kan inte koncentrera sig

på ämmnet för antingen vill man bara dra där ifrån börja stor gråta satt det inte fanns tårar kvar

tills nästa år eller att man bara kollar ut genom fönstret och tänker på allt det hämska som har hänt!.

Det kanske låter som att det är jag som har blivit mobbad men vet att min kompis har blivit det förrut,hon började gråta mitt i lektionen och alla började skratta fan jävla hmhm.!

Kollade på filmen älska mig eller nått sånnt vet inte riktigt och då var det en tjej som blev så

mycket mobbad satt hon skulle ta livet av sig då känner man sig verkligen inte som en människa.!

En persion som blir mobbad tycker oftast inte om sig själv man blir svagare och svagare för varje dag som går alla ord som bara väller in i hjärnan sprider sig enda till sitt beteende,

Man tror inte på sig själv utan bara tänker på det mobbarna säger!

HOPPAS NI DÄR UTE INTE HAR BLIVIT MOBBADE ELLER LIKNADE FAN ASSÅ HOPPAS VERKLIGEN INTE DET LOVA´!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea jansson - 23 april 2012 19:41

Jag måste få svar på denna fråga! vilken blogg är bäst www.perfektridning.bloggplatsen   eller   www.perfektridningg.blogg.se   ...

Av linnea jansson - 2 april 2012 21:05

Jag har tänkt på denna sak i många dagar......jag kommer byta blogg till blogg.se min nya blogg heter www.perfektridningg.blogg.se kom ihåg det så jag kommer inte göra fler inlägg! Jag valde själv att jag skulle ha blogg.se det är ingen annan s...

Av linnea jansson - 1 april 2012 22:10

Imon är det skola igen ingen bloggning på morgonen så jag förväntar mig inte så hög statestik imon hehe me men får hoppas iaf! Vanlig skoldag imon dock ingen ENG yess hate eng! Den här veckan är det mycke häst som står på spel! Ska ev rida vi...

Av linnea jansson - 1 april 2012 21:02

Bildet från idag!                                                    Tyvärr inte den bästa kvatiten fom sooma in jätte mycket på vissa fotton! Blev inte så många kort men,men nästa gång det är varmt ute ridbanan är prio oc...

Av linnea jansson - 1 april 2012 20:54


      Ingen av videorn blev BRA tkr jagmen aja jag lovade ju videor!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards