perfektridning

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Dagen idag var fin fin!

Av linnea jansson - 29 mars 2012 19:12

Idag var det sol ute jippy!

Skolan var som vanligt fast idag var det sol men hade även NMP (nationell matte prov) det kändes oky men venne lixom.?

Jag tog skol bussen hem idag satt och snacka med my friends  !

Men idag var jag osäker på om jag skulle rida för det var as mörkt på himlen!

Så jag venne inte lixom men red endå!

Hoppning stog på schemat tränade studs och rättuppstående hinder underlaget var DÅLIGT men

presterade verkligen! super kul   han kämpade på väldigt bra trots det dåliga underlaget!

Först så travade jag över bommar sen bev det galopp bommar åh han tyckte det var super kul!

När han hoppade bommarna bra så blev det pause  efter det gick vi över till studsen först i vänster varv eftersom det är det han har enklast i,det gick duper bra!

Sen höger varv galopperade jag ganska många gånger för att han skulle bli oerhört stadig!

Han blev stadig så jag la bort första och andra hindret satt jag hoppade ett kryss och ett rättuppstående på volt det gick också jätte bra!

Han blev faktiskt svettig idag men ahh han var super duktig och presterade verkligen fin fint!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea jansson - 23 april 2012 19:41

Jag måste få svar på denna fråga! vilken blogg är bäst www.perfektridning.bloggplatsen   eller   www.perfektridningg.blogg.se   ...

Av linnea jansson - 2 april 2012 21:05

Jag har tänkt på denna sak i många dagar......jag kommer byta blogg till blogg.se min nya blogg heter www.perfektridningg.blogg.se kom ihåg det så jag kommer inte göra fler inlägg! Jag valde själv att jag skulle ha blogg.se det är ingen annan s...

Av linnea jansson - 1 april 2012 22:10

Imon är det skola igen ingen bloggning på morgonen så jag förväntar mig inte så hög statestik imon hehe me men får hoppas iaf! Vanlig skoldag imon dock ingen ENG yess hate eng! Den här veckan är det mycke häst som står på spel! Ska ev rida vi...

Av linnea jansson - 1 april 2012 21:02

Bildet från idag!                                                    Tyvärr inte den bästa kvatiten fom sooma in jätte mycket på vissa fotton! Blev inte så många kort men,men nästa gång det är varmt ute ridbanan är prio oc...

Av linnea jansson - 1 april 2012 20:54


      Ingen av videorn blev BRA tkr jagmen aja jag lovade ju videor!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards